Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Strzelcach Opolskich udziela porad mailowo i telefonicznie w godzinach od 10.00 do 14.00
rk@powiatstrzelecki.pl
tel. 77 440 17 56
Porady konsumenckie udzielane są również na Infolinii Konsumenckiej – 801 440 220 lub 22 290 89 16 oraz mailowo porady@dlakonsumentow.pl
Formularz skargi konsumenckiej można składać mailowo, nie jest on obligatoryjny do podjęcia interwencji przez Rzecznika.
Na skróty
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na lata 2007-2013
DOSKONALENIE JST W PROCESIE SAMOOCENY CAF
Strona wykorzystuje pliki cookies. W każdym czasie można dokonać zmiany ustaleń dotyczących plików cookies.
Więcej informacji dotyczących plików cookies jak i tych związanych ze zmianą ustawień przeglądarki znajduje się w polityce prywatności.
Dalsze korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.