Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Strzelcach Opolskich udziela porad mailowo i telefonicznie w godzinach od 10.00 do 14.00
rk@powiatstrzelecki.pl
tel. 77 440 17 56
Porady konsumenckie udzielane są również na Infolinii Konsumenckiej – 801 440 220 lub 22 290 89 16 oraz mailowo porady@dlakonsumentow.pl
Formularz skargi konsumenckiej można składać mailowo, nie jest on obligatoryjny do podjęcia interwencji przez Rzecznika.
Na skróty
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki, na lata 2007-2013
DOSKONALENIE JST W PROCESIE SAMOOCENY CAF
Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z
.
Już działa internetowy system umawiania wizyt w Wydziale Komunikacji i Transportu naszego starostwa