Koordynator ds. dostępności
W związku z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) informuję, że w Starostwie Powiatowym w Strzelcach Opolskich Koordynatorem do spraw dostępności jest Pani Dorota Izbicki, tel. 77 440 17 64, e-mail: .
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- Dokonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów Starostwa w zakresie zapewnienia ich dostępności.
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług.
- Prowadzenie działań promujących dostępność.
- Przedstawianie Staroście Strzeleckiemu bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
- Opracowanie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o którym mowa w art.11 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
PDFUstawa o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.pdf (573,10KB)
PDFUstawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych ...pdf (494,83KB)
PDFZarządzenie Starosty Strzeleckiego z dnia 30 września 2020 r.pdf (159,35KB)
PDFPlan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.pdf (646,36KB)
PDFWzór wniosku o zapewnienie dostępności.pdf (611,11KB)